FAQs

Spôsoby doručenia

Aké možnosti doručenia ponúkate?

Dodanie tovaru je možné nasledujúcim spôsobom:

  • doručovanie kuriérom GLS, SLOVAK PARCEL SERVICE
  • doručovanie Slovenskou poštou
  • osobný odber v čase otv. hodín (Motokárová hala Fibo Karting, Komárňanská cesta 3, 94002 Nové Zámky)

Ako dlho trvá doručenie balíkov?

Slovenská Pošta, UPS kuriér dodanie do 24hod vrámci celej SR (zaručený čas dodania). Pri zadaní objednávky do 14:00 ju expedujeme v ten istý deň, pokiaľ je tovar skladom. Objednávky zadané po 14.00 budu expedované nasledujúci pracovný deň!

Zasielate balíky aj do zahraničia?

Objednávka mimo Slovenskej republiky je možná a radi vám ju vyskladnime. Doručenie zabezpečí kuriérska služba GLS. (poplatky sa odvíjajú na základe vzdialenosti a hmotnosti zásielky od Slovenskej Republiky). Po obdržaní objednávky bude obratom zákazník informovaný o cene prepravy.

Dodacie lehoty ak tovar nie je skladom

Dodacie lehoty sú pre rôzne druhy produktov iné. Vo výnimočných prípadoch, keď niektoré druhy tovarov nie sú skladom, a nie sú k dispozícii ani u výrobcov a dovozcov môže byť dodacia lehota dlhšia, čo predajca oznámi spotrebiteľovi pri overovaní objednávky.

Spôsob platby

Aké spôsoby platby akceptujete?

Na eshope máte možnosť platiť bezhotovostne cez platobnú bránu BESTERON, priamym prevodom na bankový účet, dobierkou. Taktiež máte možnosť si tovar prevziať osobne na pobočke v Nový Zámkoch a zaplatiť pri prevzatí na pobočke.

Je nakupovať online bezpečné?

Eshop fibokartingshop.sk spĺňa všetky bezpečnostné požiadavky na bezpečné prehliadanie obsahu a spracovanie online platby. Nakupovanie cez internet je pohodlné, no v prípade potreby si tovar môžete objednať aj telefonicky, emailom, alebo priamo u nás na pobočke v Nových Zámkoch.

Objednávky a reklamácie

Ako si u vás môžem objednať?

Objednať tovar je možné prostredníctvom e-shopu, telefonicky, emailom alebo osobne na prevádzke Fibokarting v Nových Zámkoch

Je možnosť sledovať svoju objednávku?

Prepravca informuje zákazníka o doručovaní objednávky. Po doručení objednávky Vám bude zaslané sledovacie číslo Vašej objednávky. Prepravca informuje zákazníka o doručovaní objednávky vopred.

Potrebujem účet, aby som si vedel objednať?

Nie, tovar si môžete objednať aj bez účtu a registrácie na našej stránke. Účet v banke tiež nie je potrebný, naši zákazníci majú aj možnosť platby na dobierku (naša spoločnosť nemá žiadny vplyv na platobné podmienky individuálnych prepravcov ohľadom prijímania hotovostných platieb pri dodaní tovaru na dobierku).

Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

Na zrušenie elektronickej objednávky tovaru sa vzťahujú podmienky odstúpenia podľa obchodných podmienok, ktoré nájdete na Obchodné podmienky

Ako môžem vrátiť produkt?

Podmienky vrátenia produktov nájdete na stránke Obchodné podmienky a reklamačný poriadok nájdete na Reklamačný poriadok. Formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete na Formulár na odstúpenie od zmluvy

Koho môžem kontaktovať v prípade otázok?

V prípade ďalších otázok na ktoré ste nenašli odpovedať nás neváhajte kontaktovať telefonicky, písomne alebo osobne.